2007-03-16

ÄNTLIGEN!

Trodde aldrig att det skulle hända, men det är faktiskt sant:
Tentaveckan är över!

Den enda veckan med riktigt vackert väder är nu till ända, och likaså är våra tentor. Vilken perfekt tajming!

Med start mitt i vecka 10 började vi skriva tentor som små blå...
Jag hann med sex stycken och då hade jag tur som fått tillgodoräkna mig den maskinkurs som de andra läste... Helt galet! Trots att tentorna inte var överdrivet stora satt vi från arla morgon till midnatt varendaste dag och försökte banka in mer information i den redan överbelamrade hjärnan! Nåväl, det kändes trots allt bra vid de flesta av tentorna och man insåg att man klarar av mer än vad man tror. Jag och Elin firade med att njuta av lite solsken och varsin mjukglass på kajen utanför skolan.

Ikväll blir det tentaslask på sjösjukan med irländsk musik!

Och nästa gång skall vi börja pluggande i tid...
(vilket man visst alltid säger men aldrig gör!)

/ Johanna

No comments: